MAKAN

Korang nak tau..aku dah 3 hari x ambik shake tau..huhuhu..entah nape malas yg teramat sgt!(jgn ikut tebiat aku nih)nanti korang gak yang rugi. pas tuh aku nih plak jenis kuat melantak! then ape yg aku rasa nak bedal,aku akan bedal..tp kan yang aku heran perut aku dah x bleh makan banyak lah..dulu kalau tapau, satu polistrin tu bole habis, sekarang ni 1/2 pun susah..tp aku makan dgn kerap.Bila lah agak-agaknye aku nak berdisplin nih? susah gak kan..x pe dgn SHAKE aku rasa cara pemakanan terkawal sikit..

Tiada ulasan: